Subject: Projekti kooskõlastamine "Kanepi valla metsateed" (P23099)
From: "Jekaterina Soots" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Reio Vesiallik" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 15:06:55 +0300

Tere

OÜ Reaalprojekt on koostanud Riigimetsa Majandamise Keskuse tellimusel 
projekti „Kanepi valla metsateed“ (P23099).

Projektiga on ette nähtud Kindapalu tee ehitamine 1260 m ulatuses ja 
rekonstrueerimine 140 m ulatuses, Palutaja tee uuendamine 300 m ulatuses ja 
rekonstrueerimine 790 m ulatuses, Metsalille tee ehitamine 360 m ulatuses, 
Tsähknapalu tee rekonstrueerimine 540 m ulatuses, Metsavahi tee uuendamine 
200 m ulatuses ja rekonstrueerimine 1735 m ulatuses, Limmassuu tee ehitamine 
700 m ulatuses.

Palume projektmaterjalid kooskõlastada.

Küsimuste korral palun võtke minuga ühendust.

Taotlusele on lisatud Transpordiameti nõuded ristumiskohtade ehitusele.

Jekaterina Soots

BIM koordinaator

  <file:///C:/Users/jekaterina/AppData/Roaming/Microsoft/Signatures/Outlook%20Web%20Signature%20([email-masked])_files/image001.jpg>

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

jekaterina <mailto:[email-masked]> @reaalprojekt.ee

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.